levandefara

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Elin - 16 februari 2011 10:47

Japp, då fick man reda på att våran spanska lärare är sjuk!!!! Tack! när jag gör spanska läxan för en gångs skull så  blir det ingen spanska.. Tack så jävla mycket! Men är lite för att man slipper spanska ändå :) 

Nu sitter man här med Pauline och har engelska iup.. Vi lyssnar på någon catwomen skit.. Aja. :)


Hade :D    Jag i gröt och Emma(  min syrra ) i gult :D 

Av Elin - 16 februari 2011 10:02

Japp, nu har man fucking matteverkstad. Men vi slutar när som helst :3

Jag har " arbetat " med linda och Linnéa :D 

Tur det annars hade jag kanske inte bloggat just nu...

Iallafall :)

Jag har gjort spanska läxan! Omg!! :D 

Men igår så sa våran spanska lärare att det var MUNTLIGT!! Jag hade bara skrivit ner det på ett papper... Hatar fucking spanska !!! 

Linda sitter och spelar spel på datorn och Linnéa kollar andras bloggar ;) 

Tobias sitter och kastar suddigummin på mig...


   Linda :D                                 Jag :P                               LInnéa :D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare :DD
Jag heter Elin och är snart 14 år.. Jag är en glad och go tjej som har dom bästa kompisarna någonsin! Älskar alla mina kompisaaaarr.
Jag går i taekwondo och ska snart börja dansa :))

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Jag vill fixa en slinga i luggen. Men vilken färg ska jag välja ?
 Blond / Vit
 Rosa
 Skrik rosa
 Ljus blå
 Ingen.. o.o

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards