levandefara

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Elin - 18 februari 2011 22:21



Len Och Rin :D


Av Elin - 18 februari 2011 22:06

Japp, då har man fått intresse av Len (killen) och Rin (tjejen) :D


  

  

  

  

     

                  Dom sjunger ass bra! :D

( Len )



Rin och Len

 ( nästa inlägg ) 

Av Elin - 18 februari 2011 21:58

Hejsan alla lov älskare :D 


Japp nu är det äntligen lov :D :D  

Vad kommer ni att göra under lovet då ( kommentera )? :)

Själv ska jag slappa och va med kompisar (Y) :D 


Men vad har hänt idag då.. hmm... 

I skolan idag så var jag på elevskyddsombud hela dagen till lunch.. MEn det bra med det va ju att man missa massa lektioner (Y) , och fick käka bullar :D :D :D 

Till lunch va det någon slaks kyckling som var jätte god :D :D 


När skolan slutade så gick jag, Lisa , Emma ( syrran ) till lidl. Vi köpte liiiiiite ( host ) godis :) 

Sen gick vi till djuraffären för Lisa skulle köpa någon kattleksak till sin katt. Sen gick vi till färg affären och tittade på färg till mitt nya rum :D :D 

Vi bestämde ingen men jag tror att det blir något i vit eller blått :) 




   jag hihi ^^  (Gammal bild) ! :D 



Aja men hade :D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare :DD
Jag heter Elin och är snart 14 år.. Jag är en glad och go tjej som har dom bästa kompisarna någonsin! Älskar alla mina kompisaaaarr.
Jag går i taekwondo och ska snart börja dansa :))

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Jag vill fixa en slinga i luggen. Men vilken färg ska jag välja ?
 Blond / Vit
 Rosa
 Skrik rosa
 Ljus blå
 Ingen.. o.o

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards